livet som emma

hej hej ! i detta blogg inlägg tänkte jag berätta om mitt liv lite kortfattat. <3 
det börjar att jag föddes 21/6-00 
jag började rida på ridskola som ung,sedan red jag in en shettis, theodor galen ponny.. :) 
efter det red jag på honom i ungefär 3 år till sen började jag rida på maries blackie. 
det var ju roligt men saknade theo och började rida honom lite då o då... 
våren 2012 va mina första tävlingar med blackie... fick även min första egna ponny. vilken underbar häst jag har, han har sina dåliga dagar o jag har mina ... med i slut ändan är allt bra! tränar för svante jansson B tränare i dressyr och hoppning .ingen placering detta år på blackie han börjar packa ihop inga fler tävlingar men en sista minne är nyårs CUPEN på måndag! vi ska vinna våran första blå gul :) bara för taggad..fåtal tävlingar 
så sattsar på en ny säsong med leira och ut och tävla o vinna mycket.. den där hästen har något som ingen annan häst har.. otroligt .jag har ridit leira hösten 2013 ska bli intressantatt tävla henne.. ska även byta klubb som jag velat gjort länge!så jag tänkte inte skriva mera kanske blir lång tråkigt inlägg men ni fick reda på lite saker om mitt liv.. puss o hej
 
 
 

Kommentera här: